BelCompany lanceert iPhone applicatie

BelCompany heeft samen met partner M2Mobi een applicatie ontwikkeld als extra service voor hun klanten. Met de app kunnen gebruikers bijhouden wanneer hun abonnement afloopt, waar de dichtstbijzijnde BelCompany winkel te vinden is en het laatste nieuws over nieuwe toestellen en apps lezen.

BelCompany blijft graag in contact met hun klanten. Deze applicatie schiet daarbij te hulp. Gebruikers kunnen een reminder krijgen wanneer hun abonnement afloopt en ze een nieuwe telefoon kunnen komen uitkiezen. Op deze manier kunnen ze het meeste uit hun abonnement halen. Wanneer je weer een nieuw abonnement kan afsluiten, kan je de app gebruiken om de dichtstbijzijnde BelCompany winkel te vinden.

Verder kan je de app gebruiken om up to date te blijven met het laatste nieuws, nieuwste toestellen en accessoires. BelCompany selecteert elke maand een top 5 van de leukste apps van het dat moment. Mocht dit allemaal toch wat veel van je databundel vragen, dan kan je die in ieder geval ook met behulp van de app in de gaten houden om te zorgen dat je er niet overheen gaat.

M2Mobi heeft het concept, ontwerp en de ontwikkeling van de applicatie voor haar rekening genomen. Een jaar geleden lanceerde de BelCompany al samen met M2Mobi een Android versie van de applicatie en dankzij het succes daarvan komt er nu ook een iPhone versie. De Android versie krijgt meteen een kleine update.