img HKIA 02 Desktop header.jpg

M2mobi wint tender voor vernieuwde mobile app Hong Kong International Airport.

M2mobi heeft de tender gewonnen voor de vernieuwde mobile app ‘HKG My Flight’ van Hong Kong International Airport (HKIA). Het resulterende contract bestrijkt een periode van meerdere jaren, waarin M2mobi verantwoordelijk is voor de ontwikkeling en ongoing support van digitale oplossingen. Met meer dan 74,4 miljoen passagiers per jaar is HKIA een van de drukste luchthavens ter wereld. De luchthaven wil de reiservaring van deze passagiers verbeteren door in te zetten op digitalisering. M2mobi’s Digital Airport Platform (DAP) moet HKIA daarbij helpen. Het Digital Airport Platform is al op meerdere luchthavens ingezet, zoals Dubai International Airports en Dallas Fort Worth International Airport.

‘HKG My Flight’ Mobile App

Hong Kong International Airport wil haar passagiers voorzien van een leuke en ontspannen reis door middel van de mobiele ‘HKG My Flight’ app. De app combineert verschillende faciliteiten die de luchthaven te bieden heeft, van de vele winkels en restaurants, tot de parkeerterreinen, wayfinding en meer.

M2mobi gaat nauw samenwerken met Automated Systems Limited (ASL) als lokale partner in Hong Kong. Op deze manier kan M2mobi lokaal aanwezig zijn in Hong Kong. ASL heeft een voorname en trotse reputatie van meer dan 40 jaar succesvol zakendoen in Hong Kong op het gebied van IT en digitale oplossingen. Om die reden een vertrouwde partner. De gecombineerde ervaringen van zowel ASL als M2mobi zullen een solide basis vormen voor het leveren van succesvolle digitale oplossingen.

Digital Airport Platform

Passagiers hebben hulp nodig tijdens hun complexe en stressvolle reis naar de gate; M2mobi's Digital Airport Platform (DAP) biedt hen daarom een persoonlijke en digitale assistent. Het omvat alle digitale kanalen en is ontwikkeld met een modulaire en schaalbare aanpak die het gemakkelijk aanpasbaar maakt aan de behoefte van elke luchthaven. Het Digital Airport Platform biedt luchthavens alle essentiële digitale communicatiemogelijkheden en biedt bovendien geavanceerde innovaties, zoals Mobile Food Ordering en Parking Reservation.

Favicon for dap.aero Digital Airport Platform dap.aero