img header rene pr co.png
  • png

René Spaanderman start als Creative Consultant bij mobile agency M2mobi

René Spaanderman maakt de overstap van Kega naar M2mobi.

Mobile app agency M2mobi versterkt haar team met de komst van Creative Consultant René Spaanderman. Na bijna dertien jaar te hebben gewerkt als Strategy Lead bij Kega was het tijd voor een nieuwe creatieve uitdaging. René zal zijn kennis bij M2mobi inzetten om de klanten van een digitale en toekomstbestendige strategie te voorzien.

Steeds meer klanten willen meegaan met de snelheid waarmee de digitale wereld zich voortbeweegt. De toenemende vraag naar een Strategische Partner op het gebied van Mobiel en Digitale transformatie sluit goed aan op de komst van René. Hij zal zijn ervaring als Strategy Lead inzetten om de klanten van M2mobi te helpen. Van digitale bedrijfspositionering tot het optimaliseren van bedrijfsprocessen. En van conceptontwikkeling tot het verhogen van de klanttevredenheid.

Met de komst van René kunnen we een extra stap zetten om voorop te blijven lopen in de digitale wereld. Met zijn brede digitale ervaring helpt hij ons de klant nóg beter te begrijpen en een passende ervaring te ontwikkelen. Michiel Munneke, CEO M2mobi

Met een nieuwe Creative Consultant wil M2mobi haar positie als Beste Mobile Agency in Nederland (Emerce, 2019) versterken. De expertise van René kan direct worden ingezet voor zowel bestaande als nieuwe klanten.

‘Verandering is de enige constante. Ik prikkel graag om verder te gaan, richting te geven aan écht toekomstbestendige mobiele ervaringen.’ René Spaanderman, Creative Consultant M2mobi

Over M2mobi

"M2mobi. Big ideas in small frames."

M2mobi was founded in 2006 as supplier of mobile services. We have grown into an international organization of consultants, designers and developers. Our strategies and services have helped to strengthen the bond between brands and people. We are always searching for ideas that fit the strategy, medium and target audience of our clients. By deploying our knowledge, skills, creativity and strategic insight we devise practical solutions that keep amazing our clients and end-users. We keep ourselves alert by the simple guiding principle that things can always be improved.

Ontvang het laatste M2mobi nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL