Press_tom.png
  • png

UX Designer Tom Vos stapt over van Fabrique naar M2mobi

Summary

Sinds 1 mei wordt het Design team van M2mobi versterkt door Tom Vos, de nieuwe UX Designer.

Eerder was Tom Vos ruim 5 jaar werkzaam als interaction designer bij Fabrique. Hier werkte hij voor een verscheidenheid aan opdrachtgevers en projecten waaronder; ThiemeMeulenhoff, Gamma en de Nederlandse Staatsloterij. Voor zijn afstuderen aan de Hogeschool Rotterdam bedacht hij Schooltas, een app voor het voortgezet onderwijs die inmiddels veelvuldig wordt ingezet op honderden scholen.

Bij M2mobi wil Tom zich graag meer gaan bezig houden met “truly mobile” design. Tom Vos:

“Ik heb veel kennis en ervaring opgedaan in interaction design, daar ligt ook mijn grote interesse. Fijne en effectieve oplossingen bedenken voor gebruikers in een bepaalde situatie en context. Ik deed dit veelal met als eindproduct een website. Bij M2mobi zijn ze zeer gefocust op het bedenken van échte mobiele oplossingen in de vorm van native apps. Native apps hebben het voordeel dat je optimaal gebruik kan maken van alle mobiele en contextuele technologie. Je krijgt automatisch al veel slimmere en soepelere mogelijkheden voor de gebruiker dan op het web. Denk bijvoorbeeld aan de airport apps zoals DFW waarop je op het juiste moment en plaats geinformeerd wordt over content die voor jou relevant is.”

Met zijn ervaring in gebruikersonderzoek, concept ontwikkeling, interactief ontwerp en agile/scrum werken is hij een hele waardevolle aanvulling op het design team van M2mobi. Hij hoopt zijn opgedane kennis in te kunnen zetten bij het realiseren van de doelstellingen van onze brede klanten portefeuille.

Wij heten Tom van harte welkom in ons team en we hopen hem binnenkort een keer aan je te kunnen voorstellen.

Favicon for linkedin.com C.V. Tom Vos linkedin.com

Tom Vos m2mobi.jpg